Är i spanien nu!!

Hej!! :) Nu är jag i spanien. Igår kväll tog vi oss en promenad till ett
köpcenter. Vi vann en veckas resa helt gratis , för hela familjen! Och idag
vaknade jag vid 8 , sedan gick vi ner och åt frukost och sedan gick vi på
strandpromenaden en stund. Sedan gick vi till havet och det kom jätte mycket
vågor. Så när jag och Isabel skulle doppa fötterna , så tog vi av oss skorna.
Sedan kom en jätte stor våg och Isabels ena sko flöt iväg. Och vi fick inte tag
på den. Efter det så kom en tant och gav oss skon , hon hade hittat den :D
Efter det så blev vi hungriga!! Så vi gick och åt , jag tog en pizza och till efterätt
en jätte stor glass med jordgubbar och vispgrädde. Mums! ♥ Ett litet tag efter när
vi hade ätit och sånt , gick vi till en spelhall. Det var jätte kul , jag spelade med bilar,
motorcyklar och red på hästar , och försökte vinna nallar och slog råttor med hammare
i huvudet. Haha! :D När vi var klara gick vi till ett supermarket och handlade. Vi köpte
lite chips , juice , och hallonglass. Nu ska jag ge er en BILDBOOOOOOOMB! :D


Min goda glass :)


Jag är helt galen när jag kör bil!! :D


Jag dricker cola , coke som man säger här i spanien!


DET GÅR FÖR SNAAAAAAABBBTTT!!
__________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0