Heeeeeeeeej! :-)

Hej bloggen. idag vaknade jag klockan halv sju sen klev jag upp och klädde på mig eftersom jag är i stockholm och ska vara här i en vecka! Och lite senare klockan halv fyra ska jag Junke & pappa på buttriks vi ska köpa en massa bus iallafall jag kommer typ köpa coola med tabletter m.m. :-) Just nu sitter jag på pappas kontor på hans blåa snurrstol & är inne på olika bloggar T.ex www.kissies.se! Igår var vi och åkte lite raggarbil halv åtta på kvällen sedan stannade vi på stinsen & vi handlade glassar jag tog en vanilj strut med caramell strössel sedan köpte jag bakon läppglans som stinker SKIT sen fick jag en miniräknare som är såklart rosa.


Kommentarer
Postat av: pelin

Hur många unika läsare har du per dag?

2011-08-04 @ 20:57:54
URL: http://mylifeazpelin.blogg.se/
Postat av: Isa

2011-08-05 @ 14:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0