Börjar blogga igen! :D

 Tjenare tjenare! :D Hade tänkt att börja blogga på denhära bloggen för jag såg min statestik över ett tusen sidvisningar , över femhundra unika & många kommentarer NI ÄR BÄST! Jag typ dog när jag såg det asså jag bloggade ju knappt på denhär bloggen! :) Iallafall så ska min familj kanske åka ut till västerås idag. Men jag vetinte om jag ska med jag menar vad finns det att göra i västerås förutom att köpa ett abodomang (stavning).
Idag är det ju nyårsafton det betyder att det är ett nytt år & en massa fyverkerier.Jag har också tre stycken nyårslöften som jag kommer skriva senare på dagen. Just nu sitter i vardagsrummet med Isabel som strax ska fixa ny header åt mig. :)

Okej nu sticker jag till hööks & köper mig något fint.
Speciellt denna fina lila tröja.
Det har jag förtjänat. ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

hej pernilla, gott nytt år!

jag kan gärna hjälpa dig med länkar och arkiv och sånna saker, om du behöver hjälp med det. jag ser att du inte har det, och detär lättare att hitta dina inlägg då och därmed kanske du får ännu mer besök ;)

hör av dig på min blogg, om du behöver hjälp ;)

kram

Svar: Okii tack <3
pernillahakkansson.blogg.se

2011-12-31 @ 12:51:32
URL: http://mangsikarlsson.blogspot.com/
Postat av: Carro

Tycker du att det är imponerande kolla då hur många som har kollat på din och Emils (visst var det så han hette?) videoblogg på youtube :)

2012-01-02 @ 08:09:46
URL: http://Sts.se/lifeon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0