iPad blogg 2

Hej igen! Det var rätt länge sedan jag bloggade men min dator har dampat och inte kunnat starta så jag försöker få igång den fast mesans and änder jag ipaden. Just nu sitter jag i soffan & myser med min hund Alice som ligger på våran bruna filt med sin tratt. Hon är så söt!<3 iallafall så har jag just gjort klart mitt matte ägts som jag fick med mig hem. För jag ligger skit långt bak så jag fick ta hem och göra lite matte och det var astråkigt. Men Pelin pratade med mig i telefonen så det blev inte så tråkigt iallafall. Igår så red jag och jag red Bobby han var både seg och pigg alltså helt lagom för i traven travade han inte & när man skulle stanna han stannade han inte. Idag har jag lekt med Julia vi var hemma hos henne.Det var jätte kul vi pratade, lekte kurragömma osv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0