Mår piss!

Tjena bloggen! Idag vaknade jag klockan 16.50 sedan kom mamma in till mig och väckte mig men jag sa att jag mådde dåligt och att jag hade spytt så jag fick stanna hemma idag och det betyder att jag får stanna hemma imorgon med. :(
Just nu sitter jag i våran bruna skinn-soffa i vardags rummet och ser på TV och jag ska väl stax sitta och nörda framför facebook & kolla på olika bilder osv. Om ungefär 10minuter ska jag väl klä på mig ska nog slänga in min one-piece i tvätten då så får jag den ren & fin igen. Iallafall så ska jag sätta på mig en svart tröja där det står Hjärtkrossare på och ett par blåa jens/leggins. ♥

Kommentarer
Postat av: En tjej! <3

Hejj är du fortfarande ihop med den dära snubben i videon på youtube som hade blont hår som typ hade kallat dig hora? Ni var skiiiygulliga!! Awesome blogg sluta iiinte blogga du äger ju (:

2012-01-01 @ 23:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0