Mys Kväll!

Hejsan bloggen! Nu är jag. Ännu tillbaka efter en bloggpaus. Jag tänkte blogga tidigare på min dator men den är tyvärr trasig , den har virus i sig. Iallafall så myser jag i min säng med mina myskläder & mina jätte varma , sköna tofflor. Jag ser på Ebba & Didrik den är jätte bra men det är snart slut. Föresten så har ni säkert sätt mina nya header den är gjord utav min syster Isabel www.Isabelhhakansson.blogg.se! Idag vid tre tiden så var det som sakt Lucia och jag pepparkaka som hoppade , skuttade runt framför hästarna med Madicken , Yrsa. Och på måndag ska jag väl försöka övertala mamma om att jag ska gå på stAn med typ Natta eller någon. För jag måste handla julklappar åt mina nära & kära. Men nu ska jag iallafall försöka sova , vi ses imorgon det lovar jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0