är på planeten TRÅKIG!

Hej mina fina läsare somsakt är jag jätte utråkad jag bara sitter i pappas blåa  snurrstol & strimlar papper. Jag ska nog snart tömma strimlaren för jag kommer nog strimla mer papper. Igår var vi ju på kista vi gick runt och jag hittade ett par jätte söta jeans vi köpte dom sedan fick jag också en ny jacka som är lila därdet står ett c på och så fick jag en randig tröja den är en massa färger & en svart fin blomma som dom har sytt fast där! <3

Och Idag ska vi åka & shoppa igen fast inte på samma ställe vi ska handla på stinsen vi ska kolla på jeans till Isabel för hon har ett par jeans för dom andra är trasiga. :-) ♥

Ingen bild idag heller tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Pelin

Bra blogg!

2011-07-28 @ 17:41:28
URL: http://mylifeazpelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0