är i norrland nu! :-)

Tjena Tjena! nu har Isabel & jag kollat på lite ridkläder/ridsaker jag hittade ett jätte fint rosa glittrit ridspö, det kanske behövs eftersom vi ska på RIDLÄGER på fredag!
 Igår lekte jag iallafall med min bästis Elvira som också kallas Elvis vi var på hennes skola & jag åkte linbanan flera tusen gånger haha. Sen gick vi på pizza-resturang med Isabel & Jill jag tog en hawaii med skinka & annanas. Efter det gick vi och tog en mjukglass på corner's jag tog en vanilj glass med tuttifrutti strössel. Det var en bra dag i junsele men idag är vi i åsele & ska strax äta mormor´s goda pannkakor! :-)


Här ser ni att hon finns , min fina lilla Elvis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0