Hejsan bloggen♥

Hejsan bloggen♥ idag vaknade jag klockan 08.27 sen klev jag upp fast jag såg lite suddigt men der brukar man ju göra på morgonen haha! Och skolavslutningen va som en underbar drömm för när man väl stog på scenen känndes det verkligen som sommar det var tusen fjärilar i min mage & jag stog & tänkte att vi snart åker upp till junselle så jag träffar min bästis Elvira sen började vi sjunga på sommar sommar och sol sen gick vi ut & blev fotade av våra föräldrar sen åt vi massor av tårta! :D Senare idag ska jag ut & springa några varv och kanske hälsa på Isidor & Kenzi dom är jätte fina hästar Isidor är vit & liten & Kenzi är brun & STOOR men iallafall sen ska jag hem och börja städa mitt rum allt är bara en enda stor röra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0