Heeeeeeeeeeej! :D

Hejsan bloggen! Jag kom nyss innanför dörren efter en lång & tråkig skoladag vi hade musik & lote matte osv.
Imorgon är det ju fredag då ska vi ha Klassenstimme! :D Vi ska se på en film om japan det ska bli så himla roligt att se hur det sur ut där & sånt. Just nu sitter jag i soffan & ser på TV och bloggar såklart.

Och förlåt att jag inte har bloggar på nästan en vecka men jag har inte haft tid eller orkat men nu ska jag försöka vara mer aktiv & då menar jag det! :) Strax ska jag äta min mat det blir antingen potatisbullar eller omelett (stavning) Föresten så kommer jag inte ta kamera bilder hela tiden för det taren jäkla tid att ladda ned dom.


Kommentarer
Postat av: Pelin

Hej!



Kan du ringa mig det är viktigt handlar om grällsta?

2011-11-18 @ 16:07:54
URL: http://jagochmitthastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0