Breaking Dawn today

Hejsan bloggen! idag vaknade jag vid halv åtta , åtta När jag märktde att Isabel hade tänt bordslampan & slagit på sin vita dator! Idag ska jag iallafall åka & äta thaii-mat inne i stan jag ska ta något vegetariskt med gurka , pakrika , majs i sedan ska vi åka hem & typ vara där för jag MÅSTE hinna blogga innan vi åker in till sala igen & se på Breaking Dawn del 1 det ska bli as roligt. :) Idag ska jag nog hoppa över min ridning & mitt voltige-pass för mina ben har somnat + att jag har ont i min stackars rygg känner mig som 98år gammal haha.

Just nu sitter jag i Issas rum med hennes söta hund Asta www.familjehund.se/astashemisida den är skit bra jag har ju faktist också en hemisida åt Alice men ni har redan sett en länk på den.

Igår var jag på grällsta ridsenter med Pelin & Isabel det var as roligt jag red först Max ( skrittade bara av han ) Och sedan kollade jag på när Isabel galloperade på Kallia hon var jätte duktig. Sedan var det dax för mitt pass och jag red på Evita det var en svart shettis som var så söt och jag galloperade på henne och skrek WHII hela tiden det var nice haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0