Godkväll ♥♥♥

Godkväll bloggen! idag vaknade jag klockan sju sedan klev jag upp & väntade på att toan skulle bli ledig och under tiden väckte jag Isabel hon vaknade typ inte så jag skrek att hon skulle till grällsta idag & att jag skulle tävla i voltige! Just nu sitter jag i köket med Isabel vi sitter typ med tända ljus på bordet osv. Idag tävlade jag ju i voltige vi skrittade bara runt fast det var jätte roligt att göra sving & grundsitts medan mamma & pappa satt på läktaren & tittade på. Och sedan var det prisutdelning & vi kom sjua ganska bra men vi kom iallafall ej sist + att vi fick en vit rosett! Föresten så kommer jag att ta kamera bilder till bloggen nu när jag har fått en ny rosa jätte fin kamera som dessutom knäpper bra bilder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0