Idioter!

Hejsan bloggen! idag har jag tillbringat hela sex timmar i skolan & det var as jobbigt & tråkigt. För att någon har snott min rosa tutch-mobil jag blev as arg men iallafall efter maten åkte vi skridskor & då körde någon över mig med en stol TVÅ gånger snacka om otur! :(
Just nu sitter jag i soffan & ser på TV & har min dator på den vänstra armstödet på soffan.

Imorgon är det iallafall torsdag då hoppas jag verkligen att det blir en bra dag och att ingen snor mina saker igen!.
Senare idag ska mamma & jag åka och handla vi ska handla rinsgrynsgröt m.m

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hur vet du att den är snodd?

2011-11-26 @ 21:46:15
Postat av: Anonym

hur vet du att den är snodd?

2011-11-26 @ 21:46:24
Postat av: Pernilla

Jag hade den i ett fack och sedan var den inte där och dragkedjan var öppen + min ringsignal är tydligen avstängd.

2011-11-27 @ 10:21:33
URL: http://pernillahakkansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0