Sov time + film!

Godkväll älsklingar! idag vaknade jag runt halv åtta , åtta sedan klev jag upp & kollade om mamma var hemma det var hon inte så jag fixade mig & slog på min dator & efter det slängde jag på mig stallkläderna. Idag har jag ju tillbringat hela min dag i stallet & jag har ridigt Ayla idag & det var skit kul verkligen efter det så gick Isabel , jag & Kajsa upp till caféterian & tog något att dricka jag köpte en jordgubbs-festis & sedan gick vi ned till stallet. Och sedan efter så var det dax för voltige-passet och vi hade Ayla igen vi travade utan händer osv.

Just nu sitter jag i vardags rummet med Isabel & mamma och vi ser på TV och strax ska jag nog se på film.
Imorgon är det dax för skola {suck.. vi ska nog ha matte & bild även om jag gillar det även om det är jobbigt! :)

Ni får tyvärr nöja er med en bild på sötnosen Ayla idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0