97 gånger kvar..

Hej bloggen! idag har jag varit i stallet med Madicken & Isabel & Sara B det var jätte roligt för jag gick in & gosade lite med Gwen & va lite med Ayla. Fast det var inte speciellt roligt när jag red Mac-Spot för efter 20 minuter travade alla men sedan började Dante att skena så ´tillslut skenade alla hästar så en efter flög av tillochmed jag jag landade jätte hårt & slog i svanskotan och när alla hade ramlat av sprang alla in till mitten gråtandes så dom fick fånga in hästarna. Just nu ligger jag i mammas & pappas rum med mitt gosedjur Bullten , lyssnar på Justin Bieber - Baby den är jätte bra. :) På söndag ska jag & min voltige-grupp vara med & tävla om olika rosetter elle man kan vinna rosetter till våra grupper haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0