Förlåt bloggen^^

Förlåt bloggen! att jag inte har varit så aktiv på senaste tiden men jag har inte haft tid jag har varit inne i stan & i stockholm och så har jag haft skit svåra glosor + att jag har lånat en bok som jag måste lämna in om en månad så förlåt så jäkla mycket! Just nu sitter jag i min blåa lilla soffa som som står inne i mitt rum & lyssnar på musik Alexandra Stan -you make me freak! ♥ Idag ska jag som sakt rida jag vetinte vilken häst det blir hoppas det blir typ Ayla min skötar häst eller nästan då jag var ju sjuk på skötar mötet och jag har inte heller ridit så mycket för jag har varit så himla hostig aja det går väl säkert bra!..

Kommentarer
Postat av: Pelin

Pernilla Ayla är INTE din skötarhäst.

2011-09-05 @ 12:26:25
URL: http://mylifeazpelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0