Nu ska jag till...

GRÄLLSTA!! Japp som rubriken lyder. Jag ska dit om kankse 1-2 timmar? Aja ska iallafall se lite på topmodel & kankse blogga några inlägg med Hiss & Diss! :)
Snart ska jag också få min header & disign av Isabel Så mer får ni veta sen.
Men iallafall så hade jag & Julia fest igår. Kom inte så många men det var FETT kul. Julias pappa klädde ut sig till Screem & skräm´de skiten ur oss. Fast vi visste om det då men vi spelade med hahahahah ;)
Aja men jag hör av mig strax promes you Puss ♥
Carmiga jag ;D

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hej sötnos! Klickade in på din youtube kanal och hittade en film på dig och din kille, ni var väl typ nio år där? Och super söta var ni, herregud :) <3 Och jag undrar om ni fortfarande är tillsammans? isåfall kan ni väl göra ett videoinlägg och svara på dessa frågorna jag ställer nu!

Vad gör ni när ni brukar träffas/vara?
Har ni hånglat ;)?
Går ni på samma skola?
Hur länge har ni vart tilsammans?
Är ni lika gammla?
Hur är eran relation till varandra?
Brukar ni sova över? :)

Kram!

Svar: Klart jag kan göra en V-blogg. :)Håll utkik efter den bara hahha :D <3
Kram <3
pernillahakkansson.blogg.se

2012-08-26 @ 14:34:18
URL: http://wilmaaaoscarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0