Förlåt för dåligt bloggande! :(

Hejsan Svejsan! Förlåt för dåligt bloggande! Men jag har inte haft tid , inte orkat men ska försöka varaa aktiv!
Iaallafall så lekte jag med Julia idag det var jätte roligt. Vi såg på film & pratade & lekte kurragömma osv. :)
Sedan mamma & jag , handlade! Vi handlade filmjölk , pannkakor , mjölk osv osv. Just nu sitter jag i soffan , ser på datorn & kollar runt lite på datorn! Föresten så kommer jag att börja med bilder för jag har hittat min kamera nu , den har batterit men idag kommer ingen bild tyvärr..

Kommentarer
Postat av: bloggläsare

BLOGGA! BLOGGA! BLOGGA! BLOGGA!

Svar: Klart klart klart <3
pernillahakkansson.blogg.se

2012-01-12 @ 16:52:59
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp bild på din & din pojkvän? :)

Svar: Självklart. Men har en ny nu. Emil & jag har e massa gamla bilder som vi kan lägga upp. <3
pernillahakkansson.blogg.se

2012-04-22 @ 00:04:01
Postat av: H A N N A KOMPIIISAR.BLOGG.SE

hej! guud vilken söt blogg! såg ett videoklipp med dig och din pojkvän skjuukt söta! är ni fortfarande tsm?



kram

Svar: Haha tack. Vi är inte ihop men vi är lite småkära. Ska nog fråga om han fortfarnade har känsolr för mig. KramKram <3
pernillahakkansson.blogg.se

2012-04-25 @ 17:02:00
URL: http://kompiiisar.blogg.se/
Postat av: Emilia

Såg din video på dig och din pojkvän. Ni är hur söta som helst! Det jag undrar är om ni fortfarande är ihop? :D Hur länge isf? kan du inte lägga upp en bild på er? ^^

Svar: Han & jag har gjort slut. Har en annan nu. Jag gillar han ganska mycket i kärlek. :)Ska nog fråga på han. (:
pernillahakkansson.blogg.se

2012-04-26 @ 17:22:43
URL: http://ehrencronas.blogg.se/
Postat av: selma

Hej fin blogg..... Kan du blogga lite mera?

Svar: Kna väl försöka ha en fin dag <3
pernillahakkansson.blogg.se

2012-05-01 @ 09:20:33
URL: http://selmaloppan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0