Förlåt för dåligt updatering & bilder..

Hejsan! Asså förlåt att jag inte har updaterat så bra men asså jag har ju sovit över hos nathalie , internet har varit trasigt osv. Och jag har inte orkat. Men jag lovar att bättra mig nu. Men asså pga bilderna så har jag ingen webb-kamera på min dator så det är därför ni inte har några bilder utav mig. Ska försöka fixa det. ;) Iallafall sitter jag & ser på A.N.T det är jätte bra! Min favorit-serie asså! :D Och tack så mycket för alla kommentarer & det är vissa som undrar om jag vill länkbyta eftersom jag har rätt många läsare. Så mitt svar är både ja , nej. För jag måste se på bloggen först & kolla om på bloggen , se om jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0