Hemma från hööks! :)

Hejsan igen! Jag kom nyss hem från hööks i västerås , där köpte jag en grimm aåt Evita , en rosa gummisak från bokia. Sedan gick vi & åt jag tog pannkakor med spenat & ost det var AS äckligt jag som trodde det var gott haha. Och sedan åktte vi hem jag hållde på med gummisaken osv osv. :) Iallafall så ikväll drar vi iväg till västerås igen för vi ska se på en svensk komendi det ska bli kul. Vi ska äta popcorn , dricka läsk tjockisar vi är ellerhur? haha♥

Bjuder på en bild på Evitas nya grimma! :)

Kommentarer
Postat av: Maja

nu är de veckans blogg på min blogg, passa på och va med vettja! :D

Svar: Absolut. <3
pernillahakkansson.blogg.se

2012-01-06 @ 21:14:43
URL: http://moxiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lol, hur gammal är du då?

Svar: 10 snart 11. :)
pernillahakkansson.blogg.se

2012-04-15 @ 21:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0