Hemma ifrån bion! :)

Tjena tjena! Jag kom nyss hemifrån Alvin & gänget 3 den var jätte bra. Dom var lixon på en båt & Alvin flög en drake så dom flög iväg till en öde Ö osv osv. :) Sedan hämtade mamma ut mina pengar eftersom jag betalade fast inte riktigt då mamma hade bara en hundring lös & jag hade flera hundra lös hihi! När vi kom hem sedan där på så kom hundarna i full fart mot oss. Dom var jätte söta. ♥ Iallafall så igår var det nyårsafton det var jätte kul. Vi var bara uppe till ett på natten dom andra brukar ju vara uppe till typ tre men aja. Jag var ju såklart inne på datorn , surfade. Jag sökte på olika bloggar & moviestarplanet & var på facebook. :)

Strax så ska jag fixa en länktävling på bloggen. Man ska svara på olika frågor T.ex vilken är mitt-favodjur. Jag hoppas att det är många som är med. & man måste skriva sitt namn , gärna ha en blogg.
Och jag hoppas att ni gillar min nya header det är min syrra Isabel som har fixat den.Den blev jag skit nöjd med.

Kommentarer
Postat av: Saff

Va heter du på moviestarplanet ? :)

2012-01-02 @ 16:25:59
URL: http://saffih.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0