Svar på kommentar!


Här är en tjej som har frågat såhär:
Postad från: En tjej<3 Hejj är du fortfarande ihop med den dära snubben i videon på youtube som hade blont hår som typ hade kallat dig hora? Ni var skiiiygulliga!! Awesome blogg sluta iiinte blogga du äger ju (:
Svar: Ja det är jag. Och jag hör väldigt ofta att vi är söta hehe. Och tack för att du tycker jag är bäst! :D

Här kommer en tjej som har frågat såhär:
Postad från: A L M A Hur gammal är du?
Svar: Jag är 10år gammal & jag blir 11år den 5november 2012! :)

Kommentarer
Postat av: Alma

Hejhej, börja nästan så gulliga och söta ni är i videon, våga inte sluta blogga för har precis börjat följda dig och din blogg är väldigt intresant!



Vi kanske kunde göra ett länkbyte? Så du får lite mer läsare, jag älskar verkligen din personlighet,din blogg!



Puss du är verkligen skitsöt!

2012-01-02 @ 22:16:57
URL: http://amloma.blogg.se/
Postat av: nassen <3

kan du inte lägga ut någon bild på dig och din kille. ni är jätte söta! <33

2012-01-02 @ 22:41:59
Postat av: Emma

Har du och din kille haft sex?

Svara gärna :)

2012-01-03 @ 17:37:54
Postat av: :)

Vad heter din kille? <3

2012-01-03 @ 17:38:42
Postat av: Alva

Hejj. Vill du länkbyta? :)

Svar: Klart vi kan göra. :)
pernillahakkansson.blogg.se

2012-01-03 @ 19:09:57
URL: http://byalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0