Måndag 26 November..

Godnatt bloggen! ♥ Tänkte slagga nu. Har ju faktist inte slängt i något inlägg förut idag. SORRYY! Men jag var ju i stallet med min kompis emil. Han är en rolig liten filur. ;) Red Spot lite senare. Gikc toppen. Vi hade ju lixoom dubbellektion (stavar som en bebiis ) Jag galloperade lite i fyrkanten cirka två gånger. Sedan så Galloperade jag lite extra då. Hållde mig INTE i sadeln för er som undrar.
Men nu ligger jag & chillar somsakt i min säng. Ska strax släcka datorn & lampan så jag kan slagga hehe! Föreseten. Jätte många undrar vem som blev Lucia på våran skola. Det vart Frida i min pararellklass. Och inte jag.. Suck & stön..  Men då vet mina älsklingar det iallafall. Får höra av mig imorgon Nattii
Best Friends ♥

Kommentarer
Postat av: Pelin

Är det nått fel att hålla sig i sadeln? :)

Svar: Haha ja.
pernillahakkansson.blogg.se

2012-11-28 @ 19:17:59
URL: http://Stallmupparnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0