Sitter..

Och nördar framför William Spetz! ♥ Han är förjäkla bra. Iallafall så vaknade jag för ett tag sedan. Utav att jag frös rumpan av mig. Även fast jag hade tusen ulltröjor & hundra filtar. Haha! Men då klev jag somsakt upp & slog igång min älskade datoor. :)
Igår såg jag på LOL tillsammans med Isabel. Det handlat lite om kärlek otrogenhet b.la. Den var skitbra. Men innan jag såg på den så duschade jag. Det var SÅÅÅÅ skönt. Som tur var hade Isabel inte tagit slut på allt varmvatten som hon brukar göra. Justee jag brukar duscha i kallvatten..
Iallafall ska jag väl snart slänga i mig lite käk & troligtvis städa mitt för baskade rum.. Inte så stökigt men what evvaaaa. Föresten så har jag fått mera läsare. KulKul. SKICKA IN TILL KP! Haha nej nu skojar jag allt. :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0