Ny vakna små skitar ♥

Godmorgon älsklingar! ♥ Jag & min bästis Julia vaknade nyss. Vi låg & drog oss i cirka en halvtimme innan vi tvingade våra hängande rumpor att kliva upp. Vi gick till köket & tog våran pizza sen gårdagens. Yummie!Dock slog vi på en film. Som vi ifaktist inte såg klart eftersom den var dötrist.Men iallafall så gick vi upp hit slängde på oss våra äkta One-Piecer & började blogga. Vi håller såklart att flamsa &b tramsa med varandra.
Föresten! Så Ska jag få mig header & disigne utav min syrra Isabel. Eftersom om ni kanske ser på min blogg så har någon hackat sig in på den & tagit bort min header.. Men Isabel LOVADE mig igår så jaa. Ni får helt enkelt stå ut. ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0