I Love You..

Tänkte ta med er påmin & Aylas lilla resa!
Jag satt i bilen på väg till Junsele. Isabel & jag satt i bilen & pratade om hästar hästar hästar! Mamma frågade om vi ville börja på Sorf. Vi tacka. tackade sålart ja. Tiden flög iväg & vi var redan på Sorf efter en vecka. Isabel fick Ayla. En sagoponny som jag blev helt kär i. Jag pussade henne hela tiden. Efter en månad var det MIN tur at rida. Jag red Frosty. Men efter två veckor red jag Ayla. Jag var så lycklig. Jag skumpade i sadeln. Men jag gillade henne mer & mer.. Tillslut blev jag skötare på henne. Jag vågade inte gå in till henne eftersom hon sparkades. Men jag gav aldrig upp. Jag tog mod till mig & gick in tll henne. Jag anmälde mig till 30cm med henne. Vi kom felfri då.
 
Jag blev SÅÅÅ stolt över henne. Jag hade gått på ridläger så jag lärde mig gallopera. Jag önskade henne till min ''nya grupp & jag fick henne. Jag anmälde mig en gång till med Ayla i 30cm. Vi kom felfri igen & igen & igen..
Jag Anmälde mig till 40cm med henne & vi kom inte felfri eftersom hon rev. Jag vågade kraa hennes rumpa , gå n till henne , rida henne utav problem osv. Senare fick vi henne som sommarhäst. Hon & jag en hel sommar. Kunde det bli bättre? Hon sparkades INGENTING i sommaras. Hon sparkas inte nu heller för vi lärde henne det typ.
Hon är den mest sagolika ponnyn så det är inte sant. Jag brukar rida henne rykta henne. Men jag har slutat vara på Sorf. Är bara där 1-2 gånger i veckan. Men aldrig har jag  älskat henne. Aldrig har jag släppt mina mål med henne.
Aldrig har jag släppt min fina älskade superponny ♥

Kommentarer
Postat av: haha sött

http://www.youtube.com/watch?v=LvNz1UkOjmQ&feature=g-vrec

2012-09-25 @ 15:07:56
Postat av: sandra

riktigt fin häst :) kram

2012-09-27 @ 19:13:50
URL: http://liiindblom.blogg.se
Postat av: LisaS

Vaaaa!?!? Är världens finaste Frosty kvar?? Jag trodde finaste va såld?! Min lilla Frosty... <3<3 Ponnyn som fick mig att börja rida... <3

2012-10-22 @ 21:55:41
URL: http://gulblarosett.blogg.se
Postat av: Julia

Hej! det var en riktigt fin häst! ;)

2012-11-24 @ 14:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0