Sjukling här..

Som rubriken lyder! Mår inte alls bra. Har spytt 4gånger. Imorse & kanske för någon timme sedan. Aja iallafall så var jag i stallet i måndags. Jag red lilla ♥ Prince ♥ Han var HUR seg som helst. Fick några gallopsprång i han. Och jätte mycket trav haha. :) Men efter jag ridit så ryktade jag av honom & myste lite med han. Emil mötte jag på vid LIDL. Så vi gick dit tillsammans. Vi snackade om när vi var ihop & att han kanske ska sova hos oss på söndag. Eftersom Åsa ska sitta barnvakt. Vi ska kanske sova i bilen då. :)

Snart ska jag nog vila lite. Och mata mina djur. Men just nu latar jag bara vid datorn i soffan. Känns som jag typ ska spyyyyy. :// Aja nöj er med dom här bilderna här nere! :)




Kommentarer
Postat av: Malin jao

Är du fortfarande ihop med den där killen?
Ni gjorde typ en video som fick massa visningar, grattis :P

2012-09-21 @ 21:13:04
URL: http://cocacolafanta.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0