Bestisfestis <3

Förlåt ännu en gång! Inte hållt igång bloggen nu på några dagar , jag orkar inte komma på en bortförklaring. Men jag har typ bara inte orkat eller haft tid. Men lägger i en växel extra för er.
 
Idag har jag varit på stan med bästisen Ronja! Vi har inte träffats på jätte länge nu. Senaste gången var på halloween festen där jag var tvilling med Julia.. Iallafall så käkade vi bara lite pizza eftersom vi båda hade ont om pengar. Men vi hann snacka om allt , inget innan vi båda skulle hem åt olika håll.Jag skulle med bussen , hon skulle bli hämtad. Men iallafall så messade vi ett tag efter. Vi beslutade oss för att skaffa en BFF blogg. Kulkulkul! Efter vi beslutat oss träffade jag på Nora , Emilia. Dom var supersnälla.
 
Men nu lyssnar jag mest på musik , messar med Ronja. Hör pappa ända från rummet att han nästan river hela käket. Vi ska ju bygga om där i övermorgon. Men ikväll ska jag måla klorna i någon knallig liten färg så vi får höras. Svejs!
Hatar på riktig att jag har slut på bilder. Men nu bjuder jag på gamla Iphone 3 tider. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0