För du är värd allt älskling.

Hej alla! Kom hem från stallet för ett litet tag sedan. Jag red ut en liten skogstur i finvädret min önskan från 2dagar tillbaka hehe! Jag tog en gallop sväng i grimma , grimmskaft barbacka då. Det var väldigt härligt håret skiftade höger & vänster , motsatta håll. Men som tur var att jag redan hade kört slut på han litegrann så han inte typ skena i skogsvägen. Gubben. ♥
 
Iallafall var jag med mina andra halva Julia idag. Jag vet att jag säger ''andra halva'' hela tiden men hon är verkligen allt , lite till , det är killarna & Fille & Ayla med såklart. Det finns många som betyder mer än allt för mig men hinner inte rabbla upp allt eftersom jag ska strax duscha. Bara tänka en stund för mig själv , bara tänka på hästaar. Imorgon är det då somsagt fest så jag taggar lite i förväg ! ;)
Bild från idag. Jag sitter på min bästavän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0