Förlåt!

Inte haft någon ork att blogga alls! Ni vet ju redan att jag bråkar med ''dom'' , jag har också fått massa stöttande komentarer att dom är ledsna över min skull , att dom är fega eftersom det är 3 mot 1 massa massa mer. Jag håller med er till 100% dom är fega. Men nu måste jag faktist gå till skolsyster typ en gång i veckan , prata om problemet varför jag mår så dåligt som jag gör osv. Tack ''eranamnhär''
Ikväll ska jag väl bara ta det chill , sepå någon film på mammas dator , käka sallad MUMS!! Jag älskar verkligen sallad i alla fall när jag är frisk. Filmen blir nog Twilligt eller något sånt skit. Sugen på något riktigt läskigt eller blodigt ikväll fastän jag rent ut sagt HATAR blod.
På måndag är det skola igen jag ger er alla en klapp på ryggen , säger suck. Jag vill verkligen inte dit. Speciellt inte när jag bråkar med ''dom'' Och en av ''dom'' har jag hemkunskap med hur ska detta sluta? :o♥
En opassande bild på mig but i like it∞

Kommentarer
Postat av: hej

hej, det ser ut som om du är en riktig model

2013-04-05 @ 01:25:20
Postat av: ...

en växande ny liten model ! :-)

2013-04-05 @ 01:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0