Kärlek!

http://youtu.be/x13Tb6_MSuo
Hemma från Stockholm nu! Varit riktig skönt att bara gå runt , leta medicin till Alice och veta att hon ska bli frist. En riktig härlig känsla. men det skulle ni nog också tycka att ni får veta att eran BÄSTAVÄN ska må bra igen. Ni ska bara ana den känslan. Jag köpte också 5 stycken protoin skit. Från LIFE riktigt bra butik , där finns nyttiga choklad kakor , smoothies. Rekomenderar stort till er som vill ha en snygg sommarkropp i sommar.
 
Strax ska jag gå ut på en proenix i finvädret. Ska ta med Asta , Alice så dom får rastas lite innan bion då. Drar med systemisen så jag får några fina bilder. Men innan ska jag bara sätta upp håret i en hög toffs , ta på mig lite andra kläder. Efter det ska jag väl käka något blir nog vegetarisk hamburgare eftersom jag & mamma är båda vegetarianer. Men + att jag inte käkar handburgare så ofta efetrsom det är 1. Flottigt , onyttigt 2. Jag gillar inte det så mycket.
 
Somsagt ska jag på bio senare. Blir komedien Bäst före. Jag vetinte än vad den riktigt handlar om jag vet bara att det är en jättebra komedi för all family. Så om ni ska gå på bion också ni som gillar min lilla blogg är det bara att komma fram. Jag bits då inte som ni nog vet hahhahahah! Men nu ska jag vara lite sarrös , börja dra mig ut. Seeea!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0