My dream came true.

Hej alla! Just nu gör sitter jag nedmyst i min rosa one-piece , käkar gott. Fredagsmys hur som helst! Ska strax gå , duscha troligtvis snart. Inte duschat på två dagar nu men om inte jag gör det så ska jag väl bara fortsätta ta det chill. I alla fall var jag på dans idag första gången. Var där med bästisen Ronja Lantz hon var ''danslärare'' Vi dansade till låten pokerface. Av Lady gaga , jag ska somsagt fortsätta på dansen såklart. Var hur kul som helst. Träffade en massa underbara människor där. Och jag kommer få vara med dom mycket mer. Eftersom jag antagligen ska byta skola..
 
Imorgon kommer min dröm att uppfyllas. jag ska få hem en ponny!! Är så sjuukt himla glad , taggad. Jag och min syster , mamma var faktist där uppe idag , fixade till Fille. Fille är en brun stor shettis med hjärtat på rätt ställe. Helt klart en top 10. Men han kommer till oss runt 4-5 imorgon. Jag ska såklart vara den första som klappar han i våran familj för han ska vara MIN MIN MIIN i 3månader ungefär. ♥
I miss you my Little Little heart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Så söt han är!

2013-04-21 @ 18:14:18
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0