Onsdagsvila!

Tjabba alla! Det blev att vara hemma från skolan idag igen. Tredje gången gillt denhär gången i veckan men YOLO lixom. Nerå jag bestämde inte att vara hemma utan det gjorde min dumma kropp som faktist gjorde att jag spydde ner hela mitt rum inatt IGEN! Men nu mår jag prima , kunnat lyssna på 1D på yb. I alla fall har jag dock sminkat mig liten provsminkning tills festen på fredag. Hade bara lite röd & blå ögonskugga m.m. Och klädseln har jag redan sagt. Det kommer somsagt typ 150pers. Eftersom halva skolan kommer och vi är hela 300 stycken. Lite lite då men jag överlever.
 
- Pratade nyss med min andra halva via Iphone! Vi beslutade oss att vara lika på festen eller nästan. Vi båda ska ha shorts jag ska ha USA , hon typ blåa. fast jag ska ha en rosa blus & hon ska ha en USA tröja som matchar mina shorts. Och båda ska samt att blå keps , lika sminkning , plattat hår. Vi bestämde också att vi ska troligtvis sova. Ska bli sjuuuukt pinsamt eftersom ena sekunden är det bråk så alla barn , föreldrar , skolteamet , rektorn är inblandede sedan sover fienderna över. Vart är världen på väg? Neråå igen oro vi betsämde det själv.
 
Idag är det onsdag så att inget stall today! Ganska chill men ändå inte solen skiner , jag mår då Prima. Det gör säkert Fille också. Så jag skulle gääääärna vilja ha en galloprunda idag. Men hoppas det blir samma väder , humör imorgon då.
Kläderna , sminket tills festen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0