Torsdagsvila

Godkväll! Idag var jag i skolan som vanligt med vännerna. Hade vikarie eftersom våran ena lärare Stina skulle ha nationella prov nu i 6:an , längtar verkligen inte dit. Var också såklart lite sådär halvledsen eftersom jag bråkar fortfarande med ''dom''. Fast skoltimet kommer på tisdag - onsdag nästa vecka för att reda ut bråket. Ska bli skönt att få det som vanligt.. Tror jag..
 
Snart ska jag mysa ned mig i mitt stökiga lilla rum hehe , bara läsa massa skvaller. Antagligen se dom missade avsnitten av tonårsbossen. Rekomenderar! Ska samt käka lite toast eller koka ägg. Känns skönt att få igen tid för mig själv. För har ju bara gråtit , varit slapp denna kota tid vi bråkat. Också har jag varit med kompisar.  Mysmysmys!
Gammal & visad bild men denna bjuder jag på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0