Alla hjärtansdag <3

Hej igen! Idag har jag firat min allahjärtansdag i skolan. Det var ganska kul , fast killen jag är på G med var tyvärr sjuk idag. Så jag gjorde koret i onödan.. Eller inte helt förgäves. Han ska ju sova hemma hos mig på lördag. Vi ska fira våran allahjärtansdag på ett övergivet mentalsjukhus , som är övergiven. Ska bli såååååååå häääääär kul. :D
Iallafall i skolan hade vi bara engelska & gjorde kort då. Jag gjored ett kort till Ayla & Snoopy & ''killen'' & Julia. Vart nöjd med dom , iallafall lite. Och så hade vi musik  efter musiken hade vi lunch. Vi åt hjärtformde plättar med hallonsylt & rosa grädde. Det var sjuuukt gott verkligen. ;) Och sedan hade vi idrott , vi hade dans. Jag var sjuukt dåligt som vanligt , kan ju lixom inte dansa så. Men hängde lite i ringarna fast jag är sjukt rädd för ringarna. Eftersom i 4:n hängde jag i dom & gled ur dom i hög fart , landade pladask på ansiktet utan matta , så jag bröt näsan. Aja efter skolan stack jag till ungomslokalen med killarna , Jullan såklart. Vi nördade i musikrummet , kollade när killarna spelade krigarspel. Vid 4 stack jag till bussen. Fick vänta där i 20minuter innan den kom. Var sedan en bussresa på 10minuter. Tur att jag hade min mobil med.
Nu sitter bara i soffan & skrollar upp & ned på facebook. Har så sjuukt tråkigt. Men jag får inte klaga eftersom pappa ahr nyss kommit hem med presenter! :D Fick två USA kuddar & ett vackert halsband med ett rött hjärta på. Tack bästa bästa papii Iallafall ska jag strax baka en tårta åt Ayla. Eftersom jag ska uppvakta henne imorgon i stallet. Hon ska få ett kort & en tårta då & ett paket. Allt för min bästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0