Åsiktsinägg!

Det finns ''vissa'' som säger : Pernilla du kan inte gallopera eller rida. För du är INTE hästintreserad. Det enda jag säger om det är: FUCK YOU TA DIG! jag kan KAN gallopera jag KAN rida  jag ÄR hästintreserad! Jag har fått höra utav några nyss att jag inte kan rida & ser ut som en knullad åsna. Är du bättre , hoppa upp på hästryggen & prova rid. Jag sitter inte här & säger att jag är bäst men jag är betydligt betydligt bättre än vissa idioter där hemma som säger att jag är dålig. Jag har ridit i 3år & har utvecklats på ett år jag har gått i en bra ridgrupp. Jag kanske inte är i stallet så ofta , men det är därför jag inte orkar kolla på när hästarna plågas på ridskolan jag rider på. DU vet vem jag menar om du sitter här & läser detta. Det funkar inte jag vill inte jag menar INTE vara ihop med dig längre. För ikväll har jag bara fått höra att vi inte kan rida , Snobben inte är en bra häst & att jag inte kan gallopera & ser ut som en knullad åsna. Som sakt hoppa upp själv & rid skulle bli JÄÄÄÄÄÄKLIGT kul att se dig rida. Jag har en häst hemma. Kanske inte är där ofta men han testar mig just nu har dragit iväg med mig när jag varit barbacka , skenat runt i cirklar osv. Och du säger att jag är dålig jag har ramlat av EN gång EN. Och jag rabblade nyss upp vad han hade gjort. Det var allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0