Back from school i'm cool!

Tjaa bloggen! Kom hem från skolan för ett tag sedan. Var där från 8 till 14.30 som vanligt. Tråkades ut totalt en det är tyvärr ingen nyhet. Så nu tänkte jag iallafall berätta vad jag gjorde
Började som vanligt att kliva upp vid 6.30. Låg & drog mig i cirka 20 minuter. Innan jag klev upp. Chill! Sprang iallafall till mitt egna badrum sedan. Började sminka mig var lite : Conceler & mascara & BB cream & ögonskugga. & Eyliner. Mycket hehe i know. Men skitsamma. Sedan klädde jag på mig ett par skinnbyxor & USA tröja. Och borstade såklart håret till sist. Så det blev en ganska så bra combo. Iallafall så vid halv åtta drog jag iväg till bussen. Efter 15 åk tur var vi framme.  Vi hade lite matte & svenska på morgon kvisten. Var så sjukt jobbigt. Mina två typ hatämnen. Men iallafall efter hade vi rast. Var inne. Med några kompisar & en BFF. Kevin. Julia & Frasse är fortfarande sjuka. Men vi var inne på rast i 20 minuter. Vi satt bara vid mobilerna dah. Så inget speciellt. ;)  Se hade vi musik bl.a Vi lärde oss acorder igen. Var som vanligt dålig på gitarren. Efte 30minuter hade vi lunch , rast. Men efter rasten hade vi enkligen PROTJEKTET! Våran klass håller på & tävlar mot alla 5:or som kan spara mest el typ & göra saker mer miljovänligt. Så vi SKA VINNA! Har inget mer & säga så hö av ig strax ses. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0