Back from stable!

 
Tjena tjena! Kom hem från stallet för ett tag sedan. Jag hade ridit ju jag red älsklingen Ayla. ♥ När ja läste i pären att jag skulle Ayla hoppade jag av glädje. Inte ridit henne sen i somras. Usch vad det var skönt.
Iallafall hade vi lite bommar & konor. Har glömt vad det heter när man har det. Men jag bryr mig inte vilket fall. För att jag ska ju kanske sluta rida på SORf. Eftersom hästarna trivs absolut inte. Ayla har börjat sparka igen. Hon går flera lektioner på en dag. Helt sjukt. Inget illa menat mot er assistenter & chefer & personal mf. Men dom trivs inte. Oh jag vill helst att ni ska tänka er för innan ni öppnar pärmen & skriver vilken häst h*n ska ha. Eftersom den häste kanske har gått flera gånger redan.
What ever. Jag var som vanligt i skolan idag. Min bästisar var sjuka. Frasse hade Scharlakansfeber & Julia hade typ feber & hostade blod & Kevin var magsjuk. Så typiskt. VARFÖR MIG!! Aja hängde med tjeyybästisarna likom dahhhhh. Haha neråå. Men jag hängde lite med Elin & Nikki & Pelin. Och lite med Ismir. Han är så sjukt rolig (han ska kanske få en humorserie han är på G med ett företag) Ni ska träffa han Ni kommer grava sönder. Det jag mest gravade sönde åt när jag sa: Ismir följ med mig & drick vatten. han sa okej. När vi var i klassrummet sa han: Jag ska aldrig skaffa barn. Jag spruta ut vattnet på honom & han skrek: Munnvatten. Jag fick munnvatten på mig. Jag fick munnvatten i min mun. Jag ramlade ihop & garvade loss. När dagen var slut & skulle åka buss till stallet. Så blev jag utslängd från bussen tackvare den helvetes j*vla skit bussschafören. Det är e lång historia. Komentera här nere om ni vill att jag ska berätta. Hör av mig strax XOXO!
 
Min ängel ♥
 

Kommentarer
Postat av: Pelin

Ayla går ingenting jämfört med Prince! :)

2013-02-04 @ 20:43:56
URL: http://Pelinhaci.blogg.se
Postat av: Anonym

jag undrar Varför blev du utslängd från bussen?

2013-02-05 @ 16:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0