Back on track! ;)

Hej alla! Eller ska man säga godkväll? Ligger nedmyst i sängen med lite BJ & läsk , ska strax slå på en film. Vetinte vilken men blir nog faktist Titanic. Har inte sett den på ett bra tag , den är min favoooofilm enligt mig.
Igår var det fredag som betyder skola. Fast det var så jvla chill eftersom vi hade filmdag , vi såg på Ted ni som inte sett den rekomenderara jag. Handlar om en nallebjörn som supar , slåss ligger runt & gör allt möjligt skojsigt. Men iallafall hade jag med mig lite starka pringles & lite Sprite min förrafavorit dricka. Satt bevid bästisgänget , Julia , Frasse , Kevin , Lucas jaa & jag satt med då om man räknar med mig ;) Sedan hade vi idott. Vi ställde in idrotten p.g.a ett ganska stort bråk som jag & Julia & Sendrina & Nathalie tydligen var dom personerna som hade varit dumma mot en kille som jag inte tänker nämna. Han sa att vi hade slagit han , snackat skit m.m. Fast vi inte hade det blir lack. Jullan började gråta senare för att hon började bråka med killarna , förstå henne. Sist vi båda bråkade dröjde det inte länge tills vi alla sprang ut åt olika hål GRÅTENDES! Så jag förstod stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0