Härlig onsdag & torsdag!

Hej älsklingar! Som ni redan vet var jag ju på övernattning på Sorf igår , med Emil & Ida. Det var verkligen SUPER kul. Vi kom dit runt 5 så först åkte vi in in på ICA vi köpte BJ & chips , läsk. Tjockisaaaaaaar här! haha i alla fall så började med att snacka lite jag satt med några vänner , berättade spökisar eftersom dom ville höra. Sedan åt vi pizza. Jag tog en Margharita som vanligt , lite cola också då. ;)
Sedan såg vi också på film Clara var det det handlar om en tjej som anmäler sig till en galloptävling fast hon inte kan rida , sedan blir hon kär i en mobbad kille osv. Filmen var ungefär 1 timme & 30 minuter , jag hade ju sett den tusen gånger så jag halvsov hehe! Efter filmen skulle vi ned på ridbanan , leka lite lekar. Jag tror vi började med dansstopp. Man skulle somsakt stå blixtstilla när musiken stannar fast T.ex som ett djur körde vi. Och efter dansstopp körde vi istappen. Jag blev tagen nästan varje gång jag är allvarlig. Jag sprang , sprang men jag kom ingen vart precis som klockan. ;D Efter istappen körde vi mörkerkurragömma fast jag gick upp på läktaren eftersom jag är jättemörk rädd. Så jag & min vän mötte Anna i trappan så hon var tvungen att leda upp oss eftersom vi var livrädda. Det spökar ju inne i ridhuset också det var dubbelt så läskigt..
När vi hade suttit på läktaren ett tag gick gick alla upp. För vi skulle packa upp våra sovsaker för klockan var 11 tror jag. Och vi skulle ju berätta spökisar också ute på läkteren så jag satt i Alexandras knä , delade täcke , filt med hon. Det blev inte ett dugg läskigt då haha! Men vi berättade om Sorf hur det spökar där m.m. Men ungefär vid 3 somnade alla med en riktig sockerkick. Alla käkade ju godis , socker. Fast jag åt bara lite B&J , Cola eftersom jag inte gillar godis. Men nu är det torsdag , jag sitter bara hemma vid datorn med huvudvärk. Så slut från igår. ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej varför bloggar du så lite. Jag bloggar varje dag men du bloggar inte så ofta? Men alla bloggar ju i sin egen takk. men jag är inte inne på din blogg så ofta pågrund av det. Men inte för att vara dum. I love your blogg.

2013-03-01 @ 00:43:12
URL: http://www.evvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0