Skönt!

Nyss vilat ut länge! Bara legat i mammas & pappas säng & latat mig. Käkade nudlar då , det är typ såhär favomaten enligt mig. Såå det var smaskens. Jag såg på SharkNight , det handlar om några ungdomar so åker till en ö. Men det finns några killar som puttar i ungdomar i vattnet. Det finns hajar där så dom blir uppätna. Grät lite också efterso en kille slänge i en superdupe gullig hund i vattnet. Men som tur var klarade hunden sig. Puhh..
Iallafall ska jag försöka ringa upp Nikki via facetime. Vi båda var jävligt trötta , såjag vetinte ifall hon slumrade in en snabbis. Så jag ska försöka få tag i henne. Om jag inte får tag på henne ser jag henne imorgon iallafall. :)
Strax ska jag också fota lite bilder till bloggen. (alltid lika tråkigt när man är sjuk. ;) ) Bara såhär lite bilder på mig eller så. Föresten liten snabbis här. Synns på Kissies blogg nu. Checka?? www.kissies.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0