Sleep Over :D

Tjabba tjena! Som jag skrev i torsdags så skulle Jullan & jag ha sleepover. Det var verkligen skitskit kul. Vi började med lite plugg i skoan Sedan vid 1 stack vi då hem till henne. Vi plockade upp lite saker & bäddade i bäddsoffan. Sedan stack vi till ICA. Vi handlade lite smått & gott. Som chips läsk & fem godispåsar. Godisgrisar är vi allihopa.. Och ställde fram det på bordet så vi hade det klart. Sedan bäddade vi ned oss själva i bäddsoffan & kollade på Bride of Chuky. Den var lite läskig. Det handlar ju om en mördardocka. Sen stack vi till hennes match. Det pågic i ungefär två timmar. Jullans lag vann. HEJA SVERIGE! Neråå. Men det var skitkul verkligen. När vi var hemma hos Jullan sen plattade vi håret & satt på oss kläder. Jag hade ett ljusrosa linne & svarta skinnleggins & eyliner & mascara & plattat hår & läppglans. ;)
Sedan gic vi ut & väntade på ''gästerna'' Vi stod i cirka 20minuter. Och Jullan & jag hade så SJUKT tråkigt så vi slickade båda på en lyckstolpe & fastnade med tungan. Hehe! Gjorde så sjuukt ont..! När Emil & Samuel kommit slog vi på 2.13 vart lite smårädda & så var den dålig så vi slog på en komedi. Var Hot chick!  REKOMENDERAR!

Emil har kul. :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej jag bara undrade om jag kunde länka din blogg till min är det ok du får länka min om du vill.

Svar: Ja det är klart. Din hund är jätteslt
pernillahakkansson.blogg.se

2013-02-02 @ 17:11:00
URL: http://rallysally1.bloggspot.se
Postat av: Martina

Hej, Jätte fin blogg!
vill du göra ett länkbyte?
Gå gärna in på min blogg och titta! :D

2013-02-03 @ 13:05:42
URL: http://vestlingmartina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0