Chill torsdag! :)

Godkväll bloggen! Idag vakande jag runt 6 halv 7. låg & drog mig i några minuter innan jag gick upp. Jag sminkade mig en snabbis (okej en halvtimme då..) Blev lite mascara & vit ögonskugga lite eyliner. Plattade håret därefter. Vart spiktrakt så jag & Jullan blev lika. Som vi skulle vara. Mer om det sen. Jag satte sen upp mitt hår i en stor hög toffs. Och drog på mig svarta jeans & en vitt linne & över en USA T-shirt. Pappa skjusade mig till skolan sen. I bilen. Vart en kort resa på bara 5minuter ungefär. Chill! När jag väl kom till skolan Var Torgerd våran ''vikarie'' Så vi började med tystläsning. Eller inte började. Vi hade tyst läsning i typ 1 & en halvtimme. Vi fick sedan gå 10minuter tidigare från lektion. S vi fick 30minuter rast. Fotade lite bilder på Frasse & bästisarna. :)
Sen gick vi in igen. Då hade vi Bosse. Så då skulle vi göra stapeldiaram. Ganska kul om jag ska vara ärlig. Jag tog ett diagram om favoritdjur. Svårt & förklara. I Know. Men det var lite olika. Sen hade vi musik. Vi hade Nicolai. HATAR HATAR HATAAAAAR han. Uschh så äcklig. Han har typ olika strumpor & rasta korar i sitt hår & har i bytt kläder på 3VECKOR! USCH FYY FAN!! Så vi lärde oss acorder. Jag var som vanligt dålig på gitarren. Jag gjorde typ alla acord fel. Så Nicolai rättade till mina fingrara. Jag skrek typ : RÖR MIG INTE! Men iallafall så hade vi lunch sen. Det vart typ en potatis & sås för mig haha! Är ju aldrig hungrig vid den tiden vi käkar. Vi käkar 11då.
Sen hade vi rast i 30minuter. När vi kom in hade vi Data. Vi läste upp våra ''dataalbum'' Jag skrev såklart om hästar. Jag var den ända som gjorde det men iallafall så gjorde jag det. Alla redovisade som inte gjorde det förra veckan. Så det var.. Nice. Sen hade vi rast i 30 minuter igen. Jag fotade & tog gruppfoto på klassen. Bästa klassen vad skulle jag göra utan er? ♥ Det vart fett coola bilder som jag lägger upp sen. Men vi fotade då hela rasten.

När vi kom in hade vi Torgerd igen. Vi gjorde ett jättejätte lätt korsord. Vi lyssnade på musik då. Jag ploppade bara i ett par vita hörlurar i min vita Iphone 4s. Jag lyssnade typ på Alexandra Stan - You make me freak. Gjorde klart korsordet på 2minuter. Sedan fick jag bara ''chilla & njuta av musiken'' Som våran vikarie sa. (:
Sedan hade vi idrott. Vi hade brännboll. Vi körde det 6gånger tror jag. Blev tagen alla gånger på en gång typ.. Men efter det körde vi Indianen. Inte så rolig lek enligt mig. Det går ut på att man ska hämta ärtpåsar. På 5sekunder & sedan gömma sig bakom en plint. Men det funkade bra. Sen så körde dom rugby (stavning) Den sista tiden. Jag fotade bara litegrann. Såå aa.
Drog till ungdomslokalen sen. Var där med Julia Jonat Murthada & Frasse Emil osv. Var där i ungefär 2timmar. Fast innan stack Jullan & jag till TKS & köpte typ lite godis & dricka. CHILL! Men iallafall tog jag bussen hem med Emil. vart en bussresa på cirka 10minuter Fast vi vänta på bussen. i typ lite mer än en timma.
Men strax ska jag duscha & fläta håret. Sedan tvätta bort allt spackel i fejan. Sen tror jag att jag ska slänga i mig något i magen & slå på en snabb film. men först måste jag ringa Jullan på facetime. Så jag hör av mig strax Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0