Fest imorgon!

Julan & jag ska ha en övernattningsfest! Vi ska vara där med typ Samuel & Lucas Frasse & Niklas Emil & jag &Jullan såklart då. Så vi börjar som vanligt med plugg. Och så efter skolan då drar jag hem till Jullan. Vi ska typ dra till ICA & köpa chips lösgodis dricka m.m Tills alla kommer. Efter ska vi väl städa undan lite & bara bädda till alla. Så efter allt det är klart ska Jullan klä på sig sina träningkläder. Eftersom hon ska på Match. Hon ska möta Lucas. Hna går också i våran klass & är våran bästis & ska sova me oss. ;) Så jag ska kolla & heja på henne. Är med i publiken då dah. Ska bli kul att kolla henne tävla tänk om hon vinner. HEJA HEJA! Iallafall efter matchen hon troligtvis har vunnit ska vi dra hem till henne igen. Lucas hänger med oss då. Eftersom han ska vara med så det slipper bli fram & tillbaka. Men dom ska nog duscha där då. Medans Lucas duschar ska Jullan & jag fixa oss. Jag ska bara ha lite rouge & mascara & eyliner. Så en liten naturlig sminkning. Så ska jag ha på mig en rosa magtröja med typ lite pösiga skinnbyxor & spikpattat hår. Ska bli kul.
Och vid halv åtta typ kommer dom andra. Vi ska typ bara snacka lite i början & sedan se på film.  Blir antingen Smiliey eller Baby face eller typ Halloween eller The Grudge , 2.13. Någon av dom blir det iallafall. Så vi får bestämma oss sen. Men senare på ntten ska vi väl sätta på oss myskläder & kanske se på någon till film. Eller köra någon lek. Typ sanning & konka.  Eller är du en fegis? Aja. Ska fortsätta längta nu i duschen haha. Så bye bitches! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0