Godkväll!

Godkväll bloggen! Har nyss käkat middag. Vart en vegetarisk gryta för mig. Det var sådär gott. Dränkte det med ketschup haha. Så aa. Ska strax slänga mig i duschen då. Har inte duschat på två dagar. Som sakt ska bli så skönt. Vetinte om jag ska bada först. Då ska jag nog ha facemask & skämma bort mig själv. Sedan ska jag väl ha mitt glansschampo eller något. Så mitt hår kommer tindra som tusen diamanter. Haha nerå. Men så det blir fint. Efter jag har duschat ska jag ha min body butter. (stavning) Jag fick den på the bodyshop. Sjukt bra butik asså. Ni MÅSTE testa. Ni kommer inte ångra er. iallafall så ska jag väl slagga.Klockan kommer vara runt 10 då så jag ligger vl uppe & läser en tidning. Typ FRIDA eller något skit. Och jag ska nog sova med flätor ikväll igen.
Idag var jag i ungdoms lokalen. Det var kul. Var där med Joel & Emil & Julia & Jonat & Samuel. Tror det var alla. Det var skitkul. Eller Jullan & jag var lite deppiga eftersom vi bråkar med ''dom'' Dom är så sjuuuukt omogna. Har lust att kasta sten på dom. Inte alls schysta mot min BFF Julia. Och dom tror att jag kommer låta henne bli mobbad? NONONONO! Snarare tvärtom.
Imorgon sticker jag till stan med Jullan. Vi slutar tidigt 1 så att vi blir fast där i några timmar.Men tror nog att vi ska käka pizza på någon pizzeria i närheten. Ska som vanligt ta en margharita med annanas. Men somsakt skulle jag färga mitt hår blont hos frissan också. Men pappa vill HELST att mamma ska vara hemma. Hon är nu i Malta eller USA. Det kvittar.Utomlands iallafall. Skulle färga det då blont med regnsbågs dipdie. (stavning) Och skaffa bruna linser. Utan styrka då. Har ju redan bra syn. Hör av mig strax. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0