Godnatt!

Tänkte fixa mig nu! Klockan är ju typ snart 10 så jag ska väl snart hoppa  min rosa äkta One-Piece & mysa loss. Har typ världens mysigaste USA filt också. Så jag kommer nog sova med ett leénde på läppana.
Iallafall ska jag rida imorgon. Hoppas på Ayla. Men tror inte jag får henne eftersom hon är rätt poppis i min grupp. Och så får jag väl nte för sorf. Dom har fått så sjukt stränga egler så det finns tyvärr inte. Jag passar perfektpå henne. nte heller för tung. Absout inte för tung. Men jag ska väl mysa lite med henne iallafall. Rykta om jag hinner. Går typ en halvtimme att gå till stallet. Samma gamla måndag. Jag åker bussen från Åkraskolan. Sitter där i cirka 10-15minuter. Sedan hoppar jag av vid LIDL. Jag SKA komma ihåg ridkläder imrgon. Glömmer altid. Då menar jag verkligen det. Så sjukt F*cking irreterande asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0