Home! :)

Tjena bloggen! Vaknade runt sex idag. Låg & drog mig i tiominuter & gick upp. Börjar ju som vanligt åtta. Men jag gick & sminkade mig. Blev en naturlig sminkning idag.Sedan drog jag bara på mig ett par skinnjeans med n matchande leopardtröja. Satte upp mitt hår i en storhög toffs. Blev bara liite lockigt. Hihi!
Åkte till skolan sen. Som tog cirka 15minuter. Satt med syrran somvanligt.. Sedan när ag kom dit var mina ''bästisar'' där. Ni som läser detta. Nej vi är inte ihop. Vi är BARA bästisar. ;)
Vart en kort dag i skolan idag GRYMT!   V hade typ bild. Och lite annat. Hatar igenkligen skolan men det är bara kul ibland. Iallafall när jag får vara med mina BFF's. Apprepå BFF. Så kommer min tjejbff tbx iorgon. Hon har varit i sälen eller polen. Nått sånt skit iallafall. Har saknat henne ♥
Har nyss också kommit hem från Ungdomslokalen. Var där med Jonat , Joel , Emil , Samuel , Frasse , Lucas. Var ju lite sådär kul. Var där i cirka fem timmar. Men innan stack vi till TKS. Frasse & Sampe köpte enegrydryck. Så gott.  Följde dock med Lucas til City Tobak först.  Han köpte lite godis. Fick då smaka Youforia (stavar som en gris) Och tuggummi. Av Lucas & frasse. Efter 5 timmar i ungdomslkalen åkte jag hem. Det blve en åktur med buss med Bästa Emil.  Vi vänta cirka 45minuter på bussen. Vi eller ''han'' köpte lite pommes åt oss med en coca-Cola. Blev sedan en bussresa på 15minuter. :)
Men snart blir det lite omelett med spaggetti & träning. Blir Nice. Sedan ska jag slänga in mig en snabbis i duschen. Ha inte duschat på två dagar. Hehehehehheh. Så det är dags att göra det. Aja ska nu höra av mig en snabbis av Nathalie. Hon fixar liixom min header. Så snäll hon är. Blir troligtvis idag. ♥ 
Gammal bild från älskade Tenerife!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0