Sanningar om mig!

Jag älskar vatten. Jag gillar den speciella smaken i munnen.
Jag har en grym sponsring på G.
Jag är kär i en kille just nu. Eller inte bara en kille. Hihi
Jag älskar berättelseskrivning. Rätt duktig på det också.
Jag hatar skolan.
Jag har en massa knäppa fobier. Som vatten & höjder & båtar m.m
Jag är beroende av one-piecer. Jag har en massa äkta.
Jag är skirmörkrädd. Och kan tyvärr inte sova utan ljus & nallar. Heheh..
Jag är (blir) jätte svartsjuk lätt.
Jag älskar mina bästavänner Frasse Julia Elvira Samuel Niklas Lucas Kevve Pelin. Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dom. </3

Kommentarer
Postat av: Pelin

Älskar dig med! <3

2013-01-25 @ 07:17:50
URL: http://Pelinhaci.blogg.se
Postat av: Evelina

Hej jag skulle vilja veta hur gammal är du är du 11 eller 10 du ser ut att vara där i mellan

Svar: 11. :)
pernillahakkansson.blogg.se

2013-01-25 @ 17:08:49
URL: http://rallysally1.blogspot.se
Postat av: Julia

Älskar dig oxå Bästavän ❤❤

2013-01-27 @ 08:45:44
Postat av: Elina

Kan du lägga upp en text du har skrivit?:)

2013-04-12 @ 10:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0