Tagga ridning!

Ska klä på mig nu! Blir en marinblå outfit på lilla Poppisen. Vi skall rida runt Ösby. Där mamma jobbar. Men vi stannar på en liten 'fototur' Ungefär vid stallet. Ska bli SÅ mysigt. Men det ska bara bli en liten skritttur barbacka. Måste verkligen ha på mig varma kläder eftersom det är verkligen iskallt. Eller njaa.. Det är 4minus grader ute. Men man vill ju inte frys om tossingarna. Haha! Men sk abara sminka mig en snabbis nu & klä på mig mina vinter ridkläder & börja dra mig mot stallet. Vi sak gå.. BURR! Så vi får helt eneklt höras senare. Hejs! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej följer din blogg som du kanske vet. Jag undrar om du tittar på bloggen www.nellieberntsson.se och jag vill att du kanske kan titta på min blogg den handlar om min hund Sally. Vad heter du på skype så vi kan skypa någon gång eller så. Vart bor du jag bor uppe i norrbotten och rider.

2013-01-26 @ 12:34:59
URL: http://rallysally1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0