Ungdomslokalen!

Tjena bloggen! Kom hem från ungdomslokalen för några timmar sedan. Var där med Jonat , Joel , Frasse , Emil. Det var fett nice. Emil & jag satt i musikrummet hela dagen typ. Han rappade medans jag typ spelade trummor osv. Efter det spelade vi pingis. Gillar inte det så mycket men det är illafall lite ku med Emil.

Imorgon kommer en ny tjej till pararellklassen. Alla killar tror hon är snygg. Dom ska försöka ''haffa'' henne. Lycka till från mig & mina läsare. Hihi! Isabel får fixa mig till skolan imorgon. Eftersom hon är typ bäst på att fixa. Så då måste jag slänga in mig i duschen så jag inte har flottigt hår imorgon. Eftersom jag ska ha lockar. 
Men imorgon kommer lite sanningar om mig själv & ett önskeinlägg. Så missa det inte. ;) Men nu ska jag slänga in mig i duschen & plugga lite glosor. Samt skriva min berättelse ''Mannen som tog av sig hatten'' Skrivit tre kappitel om den. Första heter Im falling to pieces. Andra heter Let me die & dredje heter ju mannen som tog av sig hatten. Jag har ju faktist blivit erbjuden att skriva en bok. Så skriv ett önskeinlägg till mig om ni/du vill höra mina berätteler. Lovar ni kommer inte ångra er haha! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0